Kampania promocyjna „Bytom. Kultura biznesu” realizowana w ramach projektu „Promocja inwestycyjna śródmieścia Bytomia”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, otrzymała nominację w ogólnopolskim konkursie KRYSZTAŁY PR-u.

Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań, które umożliwiają przemiany. Bytomska kampania została nominowana w kategorii „Najlepsza promocja projektów unijnych", w której oceniany był całokształt działań związanych z promocją projektów unijnych, w tym między innymi: film promocyjny, audycje radiowe, materiały informacyjne i promocyjne czy strona internetowa. Kapituła Konkursu oceniała przede wszystkim innowacyjność i oryginalność kampanii, spójność koncepcji wizualnej, adekwatność komunikatu do grupy docelowej, atrakcyjność materiałów oraz zgodność z zasadami promocji projektów dofinansowanych. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 23 maja w Katowicach na uroczystej gali podczas IX Konferencji „PR w Samorządzie". Przypomnijmy. Kampania „Bytom. Kultura biznesu" została opracowana, by promować potencjał gospodarczy miasta i dostępne w jego śródmieściu tereny inwestycyjne. Postawiono przy tym na innowacyjność i oryginalność. W starannie zaplanowanych etapach prezentowano koncepcję metamorfozy Bytomia poszczególnym grupom odbiorców, poprzez spotkania z inwestorami podczas targów poznańskich i monachijskich, organizację konferencji prasowych dla mediów, a także wydarzenia informacyjno-promocyjnego dla mieszkańców z udziałem takich gwiazd, jak Monika Brodka czy Kasia Cerekwicka. W ramach przygotowań do promocji powstał zaawansowany serwis internetowy oraz szereg materiałów informacyjnych, przy tworzeniu których położono szczególny nacisk na atrakcyjność i spójność wizualną. Powstał również fabularyzowany film promocyjny z udziałem śląskiego aktora Zbigniewa Stryja. W trakcie realizacji projektu, trwającego kilka miesięcy, prowadzono także intensywną kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, internecie, prasie biznesowej i outdoorze. Wysiłek miasta przyniósł efekty. Potwierdzają je wyniki badań kampanii oraz zaawansowane rozmowy z potencjalnymi inwestorami.

KOMENTARZE